GMS ( good morning sweethearts! )

GMS ♥ ! ( Good morning Sweethearts! )

Idag blev jag väckt på ett otroligt konstigt sätt! Jag skulle passa bror idag så mamma och pappa åkte till jobbet ganska tidigt, typ vid halv 8 kanske. Jag sover och sover och sover, sen  vid 20 över 10 så känner jag något mot mitt öra och någon som fnittrar lite... Då har han ringt till mamma, satt telefonen mot mitt öra och låtit henne prata med mig medans jag sov/vaknade. Hahahaha.... Jag förstår inte grejen, bara för ett litet tag sen så sov jag max till  7 halv 8 och nu kan jag sova hur jäkla länge som helst... fan har hänt med mig?! :D

Idag ska jag alltså vara barnvakt och snart är det väl dags för lunch, jag hinner nog inte med någon frukost... :O Men det blir en nyttig sallad till lunch med sallad (ofc), tomat, gurka, paprika, ananas, skinka och keso! NTTTIGT ska det vara, yes (: Får se vad vi hittar på sen att göra, ta en promenad kanske, eller sola lite!

Pöws pöws ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -