Inkscape- billigare variant av Illustrator

Hej och god morgon!

Igår så laddade jag ner "Inkscape" - en billigare variant av Illustrator.
Jag fick trixa lite med nedladdning men till slut så gick den hem!

Du kan kika in här för mer info -->> http://inkscape.org/

Jag tyckte att programmet lät helt lysande,då min effektivitet och kreativitet flödar dag ut som dag in.
Jag vill alltid ha något att göra och när jag inte har det, ja då hittar jag på något nytt...
Som inkscape t.ex.




Här är en typisk bild man kan göra i Inkscape.
Jag har inte riktigt kommit igång ännu så jag lånade den från google!

Finns det några fler där ute som också vill illustrera men inte har råd med Adobes dyra vara,
då borde ni testa det här programmet! :)

Kommentarer
Postat av: Fotonörd

Testa pixlr.se det är som photoshop, inte alls lika bra. man kan jobba med lager och olika filter. Uppbyggt på inprinsip samma sätt som photoshop! Det programmet behöver du inte ladda ner heller! ;)

2011-02-09 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -