Emeley är hemma!

Yeah!

Nu är jag hemma rockers...

En sammanfattning av helgen kommer här,

Fredag: Vi kollade på andra band hela kvällen , sen åkte vi till hotellet. Vid 3 på natten började jag spy, roligt..
Mådde skit hela natten och sov typ 2 timmar.

Lördag: Fick ingen mat i mig på hela dagen förutom en barnmatsburk och en cola typ fan, typ 200 kalorier och jag typ dog.. Mådde svindåligt från fredagen och "mådde illa" hela dagen, men lite shopping blev det i alla fall...
På eftermiddan vid typ halv 6 hade vi våran spelning och det gick bra, även fast jag mådde dåligt.
De andra i bandet stannade under hela kvällen men jag åkte hem och kollade melodifestivalen läs (jag är kär i Eric Saade)... Sen somnade jag och sov typ 12 timmar.

Söndag:Äntligen frisk! Jag kan äta och njuta av en god hotell frukost med plättar, grädde och hallonsylt!
Te, mjölk och köttbullar! Bilfärd från Sundsvall till Stockholm på 5 timmar och äntligen är jag hemma!

Yeah... Rock on!


Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma

Usch vad trist. Skönt du mår bättre!

Du kan nu vinna ett valfritt iphone skal i min blogg!

Kram

2011-02-20 @ 18:10:09
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och familjen

å fy de lät inte roligt, skänt att du blev bättre till spelningen :)

2011-02-20 @ 21:30:08
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -