Wayne's coffe - Götgatan

God kväll! :)

För några timmar sen satte jag mig på bussen påväg hem från stan. Var helt utmattad eftersom att jag hade gått i klackar hela dagen och burit på en massa kataloger från saco mässan. Såklart blev det lite shopping också... = extra mycket påsar till mig!

När jag kom hem doftade hela huset tacos. Jag var riktigt hungrig och smaskade i mig maten fort. Det var ju ett tag sen jag och tjejerna fikade liksom...

Vi steg av vid stockholm södra och gick ner till wayne's coffe vid götgatan och tog en fika. För mig blev det en mumsig och saftig hallonsmoothie och en liten kokosboll. :) Det var faktiskt den andra fikan jag tog idag... Imorse smugglade jag med mig en liten chailatte på tuben vid Mörby C också. Kalorier... *pssst...* = träning på söndag!



Min fika på wayne's!



Clara med ischai och blåbärsmuffin!



Rebecca med gott thée och chokladboll (vilken härmis...)



Elin i provrummet på Gina Tricot Götgatan

Hade en otroligt rolig dag med mycket skratt, ens, shopping och fika med de bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -