Vip och julmingel med blogkeen?



God morgon!


Shit vad tidigt jag vaknade idag... kl 5? Det är helt stört ju, så tidigt brukar jag aldrig vakna! Måste vara koffeintabetterna jag stoppar i mig, kanske borde ta en halv istället för en hel eftersom att jag är så liten?

Men men... Igår fick jag en VIP -inbjudan till Blogkeens julmingel på Collage. Dock såg jag inte mejlet förrän kl 8 på morgonen (igår onsdag) och julminglet var på kvällen kl 19-00 så jag hade ingen chans att kunna gå, vilket var väldigt tråkigt. :/ Men när nästa VIP-inbjudan kommer då ska jag fan vara beredd! :)

Tänk att jag får VIP-inbjudningar nu, det skulle jag inte fått för ett år sen.... ;)

Kommentarer
Postat av: BELLZOR

Alla som är registrerade på blogkeen fick en VIPinvite xD Men det var tur att du inte gick för du hade fått betala asmycket iallafall :S De bloggare som kom på eftersläppet fick inte ens gratis dricka :S

2011-12-08 @ 13:21:13
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -