Till Betlehem mitt hjärta

Efter 4 luciatåg i skolan så är man rätt trött....

Man står helt stilla i 40-45 minuter, får svårt och andas och ibland syrebrist + kramp i armen som man håller i ljuset med och man blir i obalans eftersom att man står stilla så länge. Man sitter ner och vilar i 5-10 minuter och sen är det bara att köra 3 luciatåg till!

Som alltid är det någon/några som svimmar och några som går av scenen. Dock oförskämt när man går rakt över hela scenen istället för att gå bakvägen som de blev tillsagda att göra?? FY!

Lite skakis i armen blev jag och fick överansträngning i mina benhinnemuskler eftersom att jag stod stilla så länge utan några skor, men annars klarade jag mig utan skrubbsår! ;)


 

Nu har jag fan pluggat matte varje dag i en hel vecka och repeterat jättemkt och bra. Jag måste fan klara matteprovet imorn alltså, annars e jag sämst!

Dags att köra ett friskispass och träna lite. Få lite syre i kroppen så att jag lär mig mycket tills imorn! :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Besma

Hej :)

Vad ska du göra under lovet då ?



Kram :)

2011-12-13 @ 16:34:20
URL: http://besmamounira.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan fina du!

Jag har faktiskt 2 tävlingar igång på min blogg nu, en kan du bli Dagens jul blogg och sen den 23 kommer 12 vinnare att bli en, och den som vinner då vinner ett inlägg hos mig, ett smycke & länkningar på min privata facebook och minfan facebook.

Så anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-1.html#comment

tävling nr 2 är att du kan vinna ett valfritt plagg för max 3000 kr och den anmäler du dig till här:

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/vinn-valfritt-plagg-for-3000-.html#comment



hoppas du är med, hade vart jätteskoj!

Kram !

hemskt ledsen om du inte gillar "spam"

2011-12-15 @ 22:29:25
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -