Teater

Efter skolan blir det en lång och TRÅKIG kväll!

Jag hatar teater och jag förstår inte hur skolan kan betala för något så tråkigt skittrams. Musikaler, okej, teater med unga människor,okej, men teater med gamla tråkiga människor på Dramaten, INTE OKEJ!

Sjukt tråkig kväll det ska bli och jag kommer inte att komma hem förrän vid 11 eller 12 ikväll. Bara till skolan att skylla på att jag är trött imorn...

Vi ses på McDonald's Östermalmstorg vid 18:00 ;) Då ska jag prova den nya McFlurry Ballerina pepparkaka! :)



först till kvarn får smaka....

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Fett gott! :O

2011-12-08 @ 18:52:01
URL: http://adaras.se
Postat av: johanna

vad tycker du om min outfit? Hiss/diss? ;)

Läs även mina tips om du somnar enklare på kvällarna!



Jag driver en blogg om sex och kärlek. Ta en titt! :D

2011-12-08 @ 19:30:27
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -