Svarta Matsumoto 3

Tjena tjena!

Klickade runt lite på internet och letade efter saker till min önskelista då jag hamnade på Nelly.com. Fina kläder och helt underbara skor som finns på den hemsidan så man blir helt tokig!

Blev lite köpsugen så jag klickade hem ett par svarta matsumoto 3 i storlek 36. Har väldigt små fötter jag, brukar ha 35-36 så vi får se om de här passar! Annars är det bara att skicka tillbaka dem och beställa ett par andra skor! :D

FRI FRAKT hos Nelly.com fram till den 23 december!
10% studenrabatt!
20% rabatt på nelly skor!


Kan det bli bättre? Såklart inte! Nelly.com är ett självklart val när jag ska shoppa på internet! :D



Matsumoto 3 hittar ni HÄR!

Ord. pris = 399:-
Med nelly.com rabatt = 319:-
Med 10 % studentrabatt = 287:-

Sjukt billigt? Mer än 100 kr nedsatt ju!

Lindshe - svart bälte i shopping! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -