Svar till anonym



Hej Anonym! :)

Synd att du inte kunde använda ett finare namn....

Jag vet inte vem "flavoured.se" är och har inte "tagit" några skönhetstips därifrån, sorry ;)

Skönhetstipsen jag har använt mig av i "Lindshe's skönhetsjulkalender" kommer antingen från internet från olika skönhetshemsidor, inte bloggar. Eller från gamla tidningar som jag har sparat sen jag vat typ 12 år.

I guess att alla lånar/tar/delar med sig av gamla goda och färska skönhetstips som man har hittat på webben, det är ju så man får saker att sprida sig, så, ganska naturligt!

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

började idag men förut har jag gjort detta & över 100kommentarer iaf!

2011-12-19 @ 15:19:02
URL: http://biszczis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lindshe! Jag har funderat nu ett tag på att skaffa en epilator! Men jag har hört och sätt (youtube) att de ska vara extemt smärtsamt. Använder du epilator? Såg nämligen att du skrivit ett inlägg om det för inte så länge sen! Är det värt pengarena och smärtan?!

Tacksam för svar :)

2011-12-19 @ 15:23:46
Postat av: louisebiszczak♦

jag har säkert kommenterat 100 bloggar & sen fått svar & kommenterat tbx & fått svar osv :)

2011-12-19 @ 15:27:51
URL: http://biszczis.blogg.se/
Postat av: BELLZOR

Haha EXAKT samma person skrev det där till mig med XD Men jag känner Flavoured (Ida) och snackade med henne om det och hon har tagit det från vecko revyns sida, precis som jag hade och säkert du med då haha. vem det än är som langar kommentarerna, är den personen så jävla larvig som inte förstår att den som skrev det "först" också tagit det från något! ;) Och lite läskigt att personen ska tjalla vidare om exakt allt, när denne dessutom failar ashåårt haha

2011-12-19 @ 17:32:28
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg!

Fick ett "tips" om att någon hade skrivit detta.. När fan ska folk ge sig? Snart börjar de väl skriva att det är jag också..

2011-12-19 @ 20:24:28
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -