Somnade på teatern

God morgon!

Var så trött igår efter en lång dag i skolan (8-16.30) plus teater sen på kvällen och jag bara somna! Linnéa fick peta på mig flera ggr för att jag skulle vakna, undra om jag snarka?

Jaja, jag HATAR verkligen teater och tycker det är sjukt tråkigt så jag gick från Dramaten i pausen. Ensam nerför Stureplan traskade jag runt för att sedan sätta mig på tuben mot Mörby Centrum och gå av vid Tekniska högskolan! Tåget var ett snabbtåg så jag kom ganska fort hem och hann lägga mig i sängen innan kl 10!

Imorse vaknade jag dock kl 5 av att det blåste och regnade så fruktansvärt. Trodde att hela huset skulle storma bort... Men idag har jag en lektion och jag ska redovisa då, så jag måste gå. Annars skulle jag stannat hemma och värmt mig med en kopp thée!

Regnar det och blåser hos er också?




Längtar nästan lite till att snön kommer...

Btw så är det här den första bilden jag tog med min systemkamera när jag fick den för 2 år sen!

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, väldigt Birgitte Bardot tycker jag. Nej nu klappar jag ihop datorn för idag och tar helg. :) Ha en fortsatt skön fredag!

2011-12-09 @ 15:35:05
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Angelica

den va super fin!!!

2011-12-10 @ 00:46:00
URL: http://wildheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -