Skolavslutning!

YEY! :D

Idag är det skolavslutning som gäller! :) Äntligen har jag inget plugg att tänka på, äntligen kan jag träna hur mycket jag vill, äta vad jag vill och göra precis vad jag vill! Kommer att bli ett skönt lov att kunna samla krafterna på så att man är pigg när man kommer tillbaka! :)

Slutar typ kl 12 idag efter alla tråkiga konserter som vi ska sjunga / spela på. Sen drar vi hem till någon i vårt gäng, har julklappsöppning och sen ska jag hem och fira brorsa som fyller år!

Hoppas att ni får en fin dag! Hoppas det slutar slaska så mkt också...


Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-12-20 @ 11:17:09
URL: http://teresebrodin.se
Postat av: Guess who

Du e sorglig skärp dig förv in i helvete

2011-12-21 @ 02:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -