Matte C prov

Hej :)

Ni får önska mig lycka till idag eftersom att kl 14.30-16.30 skriver jag Matte C delprov. Hoppas att ni som skrev Matte C nationella igår klarade det galant :)

Energidricka + risifrutti lättsockrad en timme före och sen saft och en koffeintablett 100 mg underprovet så kommer jag att prestera som bäst eftersom att jag verkligen är som tröttast just den tiden vi skriver provet. Så koffeinet kommer jag att behöva för att hålla hjärnan igång och för att inte få huvudvärk!

Sen blir det bara att ta bussen hem, VILA och käka middag. Kommer nog inte börja skriva på min religionsuppsats... kanske, kanske inte? Tror jag är rätt körd efter 2 timmar stressat matteprov för att kunna tänka när jag kommer hem! Men jag har ju i alla fall fre-mån på mig att skriva den så jag hoppas att det är lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -