I like to think that i'm a pretty good kisser

God morgon!

Vaknade kl 7 imorse, ovanligt? Njaa... Alltid när jag verkligen får sova ut och så på helgen så ska jag alltid vakna tidigt och tro att jag är pigg och sen gå upp och plugga eller fixa med något. Nu har jag packat upp lite saker i mitt rum som snart håller på att bli färdigt. Väntar bara på lite mer förvaring och mina spegelskjutdörrar till garderoben!

Bara att packa upp allt nu som ligger i flyttlådorna, men det är extremt mycket saker! 3 skokartonger med nagellack till exempel, typ 4 med smycken och sen ska alla böcker och skivor upp....

Så idag blir det att plugga kultur- och idéhistoria, samhällskunskap och att plocka upp saker i mitt rum och åka till plantagen i Mörby!



Vill ha lockigt hår nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -