God fortsättning!

God morgon! :)

Har hunnit vakna, ta kort på alla mina fina paket, ätit frukost och pratat om min framtid med mina föräldrar. Det sista lät fett seriöst, right?, men vi snackade bara om att jag behöver söka jobb nu om jag inte ska börja plugga direk efter studenten.. vilket jag vägrar! ;)

Fick ett sms från Nelly.com om att jag var VIP-inbjuden till deras mellandagsrea, som egentligen inte börjar förrän imorn... *loveleyyyy* Ska kika in sen och se om det finns något fint, behöver faktiskt en klänning till nyår!

Men vad ska man hitta på idag då? Känner mig fett trött från igår och är jätteseg i kroppen. Blir nog datorn hela dagen, kolla lite på tv och kanske ta en uppiggande promenad. Får inte träna idag heller eftersom att jag har ont i halsen och lite svårt att andas, SEGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -