Fitness Me!



Igår  var jag på gymet och tränade igen! Fan va skönt att ha kommit igång igen. Plugga lite mindre och sluta sitta som en soffpotatis framför datorn i soffan. Och igår kände jag bara, det här kommer gå bra, nu får jag muskler, nu ska jag sätta upp lite mål jag ska hålla mig till och försöka nå till sommaren och beach 2012!

Får se hur långt jag hinner och orkar. Men först vill jag få upp konditionen rejält. Klara av ett helt medelpass utan att vila. Idagsläget är det lite svårt med armhävningarna och situpsen på styrkedelen,men konditionen har hållt sig bra och högt uppe de senaste gångerna så det går bättre nu!

Målen (några)

Biceps - fria vikter

Nu: 6 kg/ hantel
Mål: 10 kg / hantel

Biceps stång på maskin

Nu: 10 kg
Mål: 12.5 kg

Triceps fria vikter

Nu: 10 kg hantel i båda händerna bakom huvudet
Mål:14 kg hantel i båda händerna bakom huvudet

Triceps stång på maskin

Nu: 12.5 kg
Mål: 15-17 kg

Sittande Bänkpress med rörlig stång (bröst)


Nu: Bara stången
Mål: Lägga på 5 kg / sida = 10 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -