2 söta läsare

God morgon BabeS!

Nyårsafton på G, taggelitaggtagg på det asså! :)

Vaknade dock en timma för tidigt idag (sååå typiskt...) och kommer vara ännu tröttare än vanligt idag eftersom att jag först ska jobba och sen förbereda en hel middag + nyår!!! Men ska man vara festfixare och husets värd så ska man ;)

Tänkte visa er 2 av mina söta läsare föresten. Den första är aLva som har skrivit ett gulligt inlägg om mig på sin blogg. Hon är föressten lika kort som mig.... ynka 1.54 ! Det var lite roligt att höra eftersom att jag är en dvärg jämfört mot mina jättekompisar som är 1.70! :D



Videon som jag lade upp för några dagar sen sprider sig hos unga tjejer. Hoppas att ni kan hålla kvar mottot hos er också. "It's a lie to think that you're not good enough..." Även om man självklart kan känna sig ful och värdelös ibland så, tänk på hur andra faktiskt kanske har det!

Den andra söta läsaren länkade jag igår i ett inlägg eftersom att hon hade länkat mig på sin blogg. Hon heter Ida och frågade lite om mest aktiva listan och reklam om ni kommer ihåg...?

Hon länkade mig i alla fall i ett inlägg och var jättesöt :)



Vill ni läsa om MINA "mest aktiva listan tips" ? Sök på google "Hur man kommer upp på mest aktiva listan" eller del 2 finns också :)

Kommentarer
Postat av: aLva

Tack för länk! :D



- Jag är 14, så möjligtvis växer jag någon cm till, men inte så troligt... Jag har två kompisar som är bara några cm längre än mig, annars är väl de flesta 165-175 eller nåt. xP



Skit i dem, vi är grymma!

Jag (som den fantasy-nörd jag är) brukar säga att jag är en hobbit. ;)

2011-12-31 @ 10:26:56
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är också bara 154 :P

2012-01-01 @ 16:03:19
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -