"Snap_333"



"snap_333"

Titta så brun och fin jag blev när jag solade solarium här om dagen! Visste ni att 20 min solarium är som att sola 4-5 timmar ute en het sommardag ;) Lätt att man pröjsar 50 spänn liksom ;D

Idag var skolan ganska najs. Vi har inte fått några böcker ännu så vi slipper ju dra igång på allvar liksom, vilket är rätt skönt :) Har fått 2 nya lärare i Idrott och hälsa B och Naturkunskap B och jag tycker att de verkar rånajs! :D . Dock slutar jag kl 4 på tisdagar och... det är ju mindre roligt!

Neemen, nu ska jag ladda upp lite shoppingkläder från Kista i helgen och från igår i staden! Mkt fint har jag köpt!

Kommentarer
Postat av: emilia

fin blogg du har ! :)

2011-08-23 @ 20:51:07
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/
Postat av: ~sandrakarlsson~

hehe nej de har jag inte ^^ har varit lite oaktiv men är aktiv nu igen :)

2011-08-23 @ 20:53:58
URL: http://sandrakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -