Huvudvärk.

Att man alltid ska ha huvudvärk nu för tiden känns ju förjävligt. Att ta 2-4 alvedon per dag kan ju fan inte vara hälsosamt? Snart blir jag väl immun för dem antar jag. Jag tror att det är migrän jag har eftersom att många av symptomen tyder på migrän, men jag är ändå inte helt säker. Det dunkar i hela huvudet och värken går inte bort på ett bra tag. Idag har jag haft huvudvärk från att jag vaknade till nu, den lär ju stanna längre också om jag inte tar alvedon igen (som inte ens hjälper typ...)

Stan var i alla fall kul idag! Mötte upp Clara, Louise och Rebecca vid T-centralen och sen gick vi och shoppade lite och köpte presenterna som vi skulle fixa till festen imorn! Vad vi köpte får bli en... *hemlis* ;)


Kommentarer
Postat av: Annie

sv:Okej:P Vad duktig du är!:)



nej jag har inte gjort min själv:P

2011-08-15 @ 19:03:14
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -