Hunter Beställda!

Hunter original gloss
Färg: GRAPHITE
777:- (rea) + frakt  59 kr (836:-)

Beställde de här snygga stövlarna från Tintinstyle.se som jag suktat över länge! Affären finns som webshop eller på Linnégatan på Östermalm i stan. Funtade på om jag skulle ha svarta eller gråa, men bestämde mig för de gråa eftersom att de var på rea och blev sjukt mkt billigare! Många andra färger finns på rea också ex. rosa som också är jäkligt snygga! Men det får bli nästa ggn! Sjukt billigt ju! Har kostat typ 1.300 förrut!

Efter helgen så är dom här snyggingarna mina :D Yeeey!!! :)




Kändisar med Hunter:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -