Första skoldagen igår

Hejsan!

Igår var första skoldagen och jag gick bara i skolan en timme... men nu börjar allvaret! Idag och fram till torsdag har jag dock inte individuellt val på morgonen så jag får sovmorgon. Nästa vecka kommer jag börja 8.10 varje dag utom fredag (då jag börjar 8.30) Sjukt segt och jag kommer vara död varje morgon eftersom att jag måste gå upp kl 6 och åka kl 7! STRESS!!!!

Efter skolan så åkte jag och mitt tjejgäng (+ 2 killar) in till stan och åt lite mat i kungshallen. Jag tog en dipptallrik från taco bar med grön gegga (guacemole eller hur det nu stavas?) och böndipp! Sjukt gott, men inte så mättande...

Efter lunchen så drog de flesta hem, bara jag och Elin blev shoppingsugna och stannade kvar några timmar i stan (typ 4...) haha. Jag shoppade en massa kläder (bild kommer ikväll eller imorn) och en massa häften och pärmar till skolböckerna vi kommer få idag. Ny ämnen! Shit! :)  Vi fikade också på ett café som var jättemysigt! Vi tog varsin cheesecake, jag hallon och Elin citron/lemon. Sjukt fräscha båda 2!

Aja... nu får jag ta och skynda mig och klä på mig, bussen går om mmh... nu måste jag räkna igen... 50 minuter! ;)

PUSSSSS :D

Kommentarer
Postat av: cissi

jobbigt att gå upp tidigt varje dag:(

2011-08-23 @ 19:44:04
URL: http://avlillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -