Dålig update! :(

Hello you guys!

Har varit riktigt dålig på att uppdatera de här senaste dagarna. Det blev lite mycket med skolan, jslutat sent, haft annat att göra, jag har bara kollat en massa lost (inne på d 4/7 nu...) och bara skitit i datorn liksom! Det kommer jag att göra nu i helgen också eftersom att idag jobbar jag 12-17 och sen drar jag direkt till djurgården för att käka middag med familjen :)

Och imorn ska vi till GRÖNAN! :) Inte varit där på ett år faktiskt, rätt tråkigt att gå flera ggr per år när det ändå inte finns så mycket att åka, men tänkte prova den nya berg-och-dahl banan och käka Ben and Jerry's Glass i alla fall :) MUMS! :D 

Nu ska jag duscha och fixa i ordning mig inför jobbet och packa väskan lite!

See you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -