Ögonskuggspalett?

Jag kikade in lite på Lovisas blogg (som jag gör typ varje dag...) haha för den är så grym :)  och hittade att hon använder sig av "120-ögonskuggspaletten" som ni alla säkert har hört talas om? Jag skulle vilja ha en sån, men hennes kommer från ett företag från USA och jag vill ju köpa min i Sverige...

Såg att man kan köpa den på Eleven.se för 279:- och på  Kosmetikan.se för 269:-  
Något mer ställe som kanske är billigare? :P
På Kosmetikan kan man få flera olika sorts paletter för samma pris ( 88 palette och 120 palette finns det), på eleven finns det bara den "standard" paletten med 120.

120 Paletten Happy Color

120 paletten standard


120-paletten

120 paletten warm and dark

Men tror att jag vill ha den vanliga, för den är det mest "färgpigment" i, som man kan göra coola sminkningar med!

Kommentarer
Postat av: Michan

Jag använder mig av den från Eleven.se och den är riktigt bra. Köp en ögonprimer för att få skuggan att hålla längre,och pigmenten att komma till sin rätt :)

2011-04-22 @ 15:32:06
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Filippa

Det var inte lite ögonskuggor!

2011-04-22 @ 17:59:55
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar den från kosmetikan! Min vän hade en och jag lekte varje dag jag var hos henne :D man kommer på riktigt coola grejer

2011-04-22 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -