Duktigt Linda!

Idag har JAG varit jätteduktig :)

Först gick jag till skolan och var där och hade tråkigt. Efter skolan så övningskörde jag hem från skolan och till bilskolan, när jag väl var där så satte jag mig med en pärm med 50 teorifrågor och gjorde dem.
Jag fick 40/50 rätt (10 fel) när han rättade dem första gången, sen fick jag rätta de frågor som jag hade fel på osv osv tills jag fick alla rätt :)

När jag kom hem sen så åt jag lite middag (soppa) , se bara 47 kalorier!
Efter det så sprang jag 1.3 km i spåret där jag bor, på bara 9.5 minuter :)

Duktigt Linda!



Grönsakssoppa redd pulver tillagad typ Varma koppen
  • Vikt (g): 100.00
  • Fibrer (g): 0.20
  • Energi (kj): 198.00
  • Kalorier (kcal): 47.00
  • Kolhydrater (g): 6.40
  • Fett (g): 2.20

              

Kolla vad du stoppar i dig på Dreamfix.se.



Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: lite sent svar kanske men tack så mkt :)

2011-04-14 @ 20:52:12
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -