Svart bälte i shopping!

ikon älskar
Det bästa som finns i hela världen, det måste nog vara shopping!
Jag köper alltid något när jag är iväg och handla, eller om andra ska handla, *haha*
Jag tror jag gått in i Täby centrum en gång utan att köpa något, det är otroligt, men för mig som har svart bälte i shopping så är det inte så svårt! :)

Idag var jag, som oftast, varit i Täby centrum. Sveriges eller kanske till och med Nordens största köpcentrum.
Jag var inne på en massa roliga affärer. H&M, Gina tricot, Lindex, Panduro hobby, Guldfynd, Ur och penn, Åhléns med mera.

shopping
1. Vita leggings- Gina - 39:-
2. Svarta leggings- Lindex - 49:-
3. Turkosa tights-H&M - 29:-
4. Navelpiercing-Ur och penn- 79:-
5. Örhängen-Ur och penn - 29:-
6. Lipgloss-H&M - 9.50:-
7. Ljusblått nagellack-Isadora/Åhléns - 39:50:-
8. Mintgrönt minilack-Viva la diva/Åhléns - 39:-
9. Liten pensel till nageldesign-Panduro - 19:-
10. Knep och knåp-Mataffär - 36.50:-
11. Linne med spetsdetalj-H&M - 49:-

Min shoppingrunda. Idag mindre kläder än vad det brukar vara!


Kommentarer
Postat av: Elin

Linda, Linda... att du aldrig kan låta bli xP <3<3<3

btw, vi MÅSTE shoppa nån dag ;)

2010-05-16 @ 18:33:30
URL: http://elinitas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack :D

allt bra?

2010-05-16 @ 19:18:29
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Nja, jag har haft perioder där jag inte ens vågat hoppa hinder på 10-20 cm (haha), men min kompis har låtit mig hoppa hennes häst, som är hur snäll som helst så jag har byggt upp mitt självförtroende. Men det finns såklart vissa hästar som jag inte skulle våga hoppa :P

2010-05-16 @ 22:22:16
URL: http://sharyna.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så fiiina grejer!!

2010-05-17 @ 11:38:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Pontus

Hej! :) det blev ju grymt bra med det där svart bälte i shopping:D och ne det är inte så svårt för dig att handla! har man pengar som dig så! puss Love<3

2010-05-17 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -