Viva España 2010

Eftersom jag har varit i det vackra Spanien,Madrid,Málaga,Nerja,Costa del sol i en vecka så har jag inte bloggat något!
Det var helt underbart och så skönt med sol och värme och bad och massor av god mat :)
Vi åkte från Sverige, Stockholm, Arlanda och landade i Madrid efter 4 timmar, sen väntade vi i ungefär 1 timme och satte oss på ett nytt flyg ner mot Málaga. Från Málaga hyrde vi en bil som nästan var omöjlig att hitta och ingen bensin fanns det heller, så vi var tvungen att hitta en mack kl 1 på natten och inget var öppet :/ men när vi väl var framme vid huset kl 2 på natten så blev det trevligt.. eller kanske inte för att vi möttes av ett gäng döda kackelackor i huset och lilla jag tänkte... ska jag leva i lyxlägenheter som det finns kackelackor i.. BLÄÄÄÄÄ!
Nästa dag möttes vi av ett strålande väder och massor av solsken!! :) Hela veckan var underbar med massor av sol och bad i havet och vid våran pool. myyyyyesss!!

Vi var på ungefär 4 olika stränder och besökte Europas hylla i Nerja där vårt hus som vi hyrt låg och det var vackert, vackert, vackert!
Vi åt ute på restauranger varje dag antingen till middag eller lunch och vi var på 2 olika marknader med massor av roliga saker och jag shoppade nagellack som en galning! (längre ner finns en bild så ni får räkna dem och gissa hur många jag köpte...) :)
Vi åkte till Cuevas de Nerja, med svenska ord, grottorna i Nerja och det var hur mysigt som helst uppe på höjden och en annan dag åkte vi till en stad (kommer inte ihåg namnet) men den låg också på höjden.. väääldigt högt upp, haahha och mamma fick svindel och det var lite kul :D






haha cola reklam?!



europas hylla

cuevas de nerja

den bjuder jag på!


utsikt!

huset, supermysigt!






Visste du att huset vi hyrde har Pernilla Wahlgren också hyrt?!


Kommentarer
Postat av: elinita

Men, bara för att du är så otroligt smal att du vågar visa dig offentligt i bikini (läs: sola på stranden bland knallbruna spanjorer)

Fett mysigt såg ni iaf ut att ha det ;)



JAG VILL OXÅ TILL ESPAÑA!!!!



kram

2010-06-21 @ 22:49:29
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -