Mode på catwalken!

Mode på catwalken
Massor av stilrena och underbara kläder från olika designers.
 Här e de hetaste!


Jag gillar Anna Sui:s kläder och design så himla mycket.
Alltid lika sitlrena och mönstriga med massor av glada färger.


Chloé har också mycket snygga kläder. Ganska neutrala och stilrena!


Ett säkert kort har du alltid hos Marc Jacobs!


Miu Miu
har sjukt snygga väskor,men jag har lite svårt för stilen på en del kläder!


Och man får ju inte glömma killarnas stil!
På catwalken fastnade jag för den här outfiten från Versace.


Men min favorit blir......


Den uuuursnygga klänningen i en sån söt färg från Lanvin.






Kommentarer
Postat av: elinita

Den sista lila klänningen va asfin!!! In i min garderob tack <3

2010-08-01 @ 17:49:13
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -