Paket till mig! =)

Jippie!

Idag kom äntligen min beställning från zionesses pärlbutik i Mörby!
Som jag tidigare har skrivit så har de 25% rabatt på alla produkter nu eftersom de ska stänga igen, vilket
är mycket tråkigt eftersom jag handlar nästan alla mina pärlor därifrån! :(

PASSA PÅ ATT KÖPA ALLT DE NI VILL HA! 25% PÅ ALLT!  =)
http://zionesse.se

Här är min faktura i alla fall =) det ser mycket ut, men det blev ganska lite.. :P 




Det här blev det i alla fall..


Lite smått och gott mer pärlmixar, pärlor, mellandelar mmm..
Men tyvärr var alla knutgömmor, hattar och örhängeskrokar slut i silver och guld :( -buhuuu-

Snart ska det pysslas! =)

http://zionesse.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! otroligt fin blogg! Visst är de jätte kul att pyssla?! Följ gärna min blogg



ps, de va kul att du kikade in o kommenterade :)

2011-06-16 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -