Första träningspasset på... 2 månader ;D

God morgon! :)

Idag ska jag på ett aerobicspass och det ska bli jättekul!, etfersom att jag inte tränat på typ 2 månader (bara skolgympa typ..).

Jag blev sjuk i höstas i typ en månad till och från så det var inte så bra att träna då och sen sista månaden har vi ha så grymt jävla mycket skit i skolan som man har varit tvungen att göra, så nu när det snart är lov, har jag tid för träning! =)

Det ska bli sjukt skönt att svettas i alla fall :D och dansa!!!

ps. jag är sugen på en sån här fräsch drink :D



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Nu är en vinnare utsedd i tävlingen om ett nallebud till ett värde av 150:-! Kika in och kolla om det var just du som vann!



Om det inte var du den här gången så finns det fler tävlingar igång att delta i för en chans till nåt annat skoj såhär i juletider :)



Kram, Ingrid

2010-12-12 @ 18:10:11
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -