Recension Lumene vitamin c+

Vad? -Lystgivande dagfuktighetskräm.
Konsistens? - Mjuk och vattnig. 
Doft? - Fräsh och ljuvlig.
Färg? - Ljusgul.
Förpackning? - Rund burk, orange lock.
Mängd? - I min provförpackning var det 15 ml. Men i en vanlig är det väl 50 ml tror jag.
Alkohol? - 0 %
Omdöme: Tidigare så har jag haft en kräm från Lumene som heter arctic aqua. Jag använder den fortfarande lite då och då men eftersom jag fick min nya kräm så har jag börjat använda den lite mer. Den gamla krämen är också vattnig, men blir dock lite fetare och krämigare på huden. Den nya krämen är fräsh och den luktar jättegott. Ingen av dem innehåller fett men den nya krämen känns ändå lite mer vattnig!
Ja, vad ska man säga mer? Huden blir len och mjuk efter användning och den är dryg, man behöver inte alls ta mycket i ansiktet för att bli fuktig! Jag gillar krämen nu och hoppas på att gilla den framöver. (Min hud brukar reagera bra på krämer de 2 första veckorna, men efter ett tag så har den vant sig och då blir det inte lika bra längre, då stöter typ huden bort krämen och man blir fet av fukt istället, fett knäppt)...
Köpa igen? - Absolut
Vart finns produkten? - Kicks, Åhléns, Lindex.
Pris? - ca. 150-200 kr (jag fick min gratis eftersom den var mindre än en vanlig burk)  ;)
Betyg - 4/5  ♥ ♥ ♥ ♥  (p.g.a att jag inte vet hur min hud kommer reagera sen)
Ingredienser - cloudberry, som jag tror är hjortron på svenska.., lyster och fukt!

- Inget solskydd
- Osmidig förpackning , bakterier när man stoppar ner fingret.

+ Luktar jättegott!
+ Återfuktar bra!
+ Dryg
 
Min gamla kräm.                                                  Min nya kräm.
(ett bra och billigt alternativ!)



Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha jo det gör jag :)

men har bloggen som ett jobb typ så det blir innan skolan på rasterna och när jag slutat som jag bloggar



/Shoppaholly

2010-08-29 @ 18:04:27
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -