Chalk Hair Color- A Trend! Temporary color Hair Chalk Fun Fast Easy!



Jag sökte på "wholesale china" och kom in på någon rolig hemsida för ett tag sen. (http://www.dhgate.com)

Vet inte om den är något att lita på eller om de faktiskt skickar hem produkterna man beställer... Men jag hittade i alla fall något som heter "chalk hair colour" och det verkar vara någon slags pastellpenna man använder till att få en temporär hårfärg, typ som "dip dyed hair" som såååå många bloggerskor har nu. Mina kompisar Elin och Linnéa har liknande fast med blont i topparna. Riktigt snyggt tycker jag och önskar att jag själv kunde ha det (fast rosa såklart...).

Men den här chalk hair colour är ju mycket smartare eftersom att man inte behöver färga håret för att få det i någon annan färg utan man tvättar bort det efter någon tvätt (antar jag). Undrar om det finns i Sverige? Kanske borde beställa hem ett pack? :)
Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -