Studentbal 2012

Balen igår var hur mysig som helst. Det serverades champagne som välkomsdrink och jag och tjejerna minglade runt ett tag i början. Sen var det dags att gå och hitta bordet vi skulle sitta vid. Till förrätt serverades skagenröra med kräftstjärtar på mörkt bröd, till varmrätt serverades kyckling med mozarella och soltorkade tomater och till efterrätt serverades lite blåbärspannacotta med hallonpaj! Allt var supergott faktiskt även fast jag inte fick i mig så mkt...

Vi tog supermånga bilder... dock blev ju inte alla så bra eftersom att fotograferna var sämst.... *hmmm, ni vet vilka ni är* ;)



Balklänning från H&M och skor från Deischmann



Lockigt hår i en lätt håruppsättning med blommor



Rebecca, jag, Elin



Ronald, Fabian



Jag, Rebecca, Clara



Rebecca, Clara, Linnéa, Elin, jag



Åsså hela gänget! :)

Mer bilder kanske kommer upp i ett inlägg imorn eller så. Måste se hur många "dubletter" jag har av typ varje bild.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -