ESC- helg

Har haft en fullspäckad helg med sol, bad, jobb, ESC osv.

Igår hade jag en slitig dag på jobbet... Sprang som en galning fram och tillbaka med mat, stod i kassan, serverade bullar, öste upp glass och svettades som en gris genom hela dagen typ. Vid 4 började det lugna ner sig lite men fan alltså, den jobbigaste dagen jag någonsin varit med om på jobbet tror jag! Vi brukar få in typ 23-25 000 i kassan, men igår fick vi in 53 000. SNACKA OM JOBBIGT! :D

Efter slitet så åkte jag och hämtade upp "L" i Danderyd. Sen åkte vi hem, åt lite grillad middag, tårta till efterrätt och förberedde oss för Eurovision song contest. Jag var nog något mer taggad än vad han var... Trots all spänning så visste man ju redan vilket land som skulle vinna - Sverige såklart! :) Stort grattis till Loréen och Sverige! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -