Jag hatar dryga och lata personer.

Om jag var lärare skulle jag varit irriterad hela tiden. Fyfan vad jag är trött på dryga och lata personer som inte rör på sig, lämnar saker i tid eller bara sitter hemma och inte gör någonting. Dagens ungdomar är så jävla lata och så jävla bortskämda. FYFAN!

Jag är absolut inte lat (det vet nog alla...) för jag lämnar ALLTID in inlämningar i tid, ibland 2 dagar innan faktiskt eftersom att jag är så BRA och gör sakerna fort så jag får det undanstökat. Bortskämd, visst det är jag, men jag orsakar ingen skada för andra när jag är det.

Jag är så trött på idioter som tror att dom är något fast dom inte är det. Tror att de kan glida runt på en jävla räkmacka resten av livet utan att röra på ärslet. Fyfan vad ni är lata och fyfan vad ni inte kommer att få några fördelar i arbetslivet ELLER vuxenlivet för den delen också i framtiden. Sitt på era jävla rumpor, låt mamma göra allt ni vill och kom inte till jobbet i tid. För det är precis som ni beter er nu.

Om beteendet sitter kvar i äldre ålder kommer ni inte att klara av vuxenlivet. Man kommer väl inte sent till ett möte liksom? Eller man lämnar väl inte in ett arbete för sent som arbetskamraterna blir drabbade av för att man inte gör någonting i tid? För då tycker jag att man ska ha en JÄVLIGT BRA ursäkt till VARFÖR man gör det. 

FYFAN vad jag är trött på störda och jobbiga människor som dessutom är lata och bortskämda. Bete er som människor vafan.... Jag vet att som jag beter mig som jag gör i nuet kommer jag att klara mig SÅÅ mycket bättre än vad ni någonsin kommer att göra. Punkt slut. RAGE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -