Brownie me

Ledig långhelg är inte helt fel ibland! Har varit ledig i 6 dagar nu och allt är på topp! Har fått supermycket gjort i helgen och allt har varit jätteroligt. Idag tog jag och mammsen en morgonpromenad i en timme, efter det pluggade jag matte i 2 timmar (hann med 2 hela kapitel och var sjukt effektiv) och till slut så solade jag från 11 till halv 3. Då gick solen i moln och jag blev jätteledsen :/

Men jag hann få en liten bränna i alla fall och bikinikant så jag var nöjd över det! Snart ska jag möta upp pappsen i centrum för att köpa födelsedagspresent till mamma :)



Det är så underbart att vara brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -