Viva España 2012 ! (del 2)

 
I år är det 2:a året vi hyr huset i Nerja, Málaga. Jag älskar detta område där vi bor/hyr eftersom att det är så litet, mysigt och fullt av svenskar. Det är bara några spanjorer som bor där så det är mest svenskar och skandinavier, endel engelsmän och tyskar. 5 minuter från vårt hus finns dessutom en gemensam gård med 2 st pooler som man har tillträde till 10:00 - 20:00 varje dag. Den besökte vi varje dag på eftermiddagarna mellan 14:00 och 16:00 ca.
 
 
Vi åt middag ute varje dag utom en (då grillade vi fiskbuffé hemma vid huset). Första middagen var riktigt läcker. Det var kycklingfilé med krämig svampsås och pommes. Fyfan vad gott det var!
 
 
På kvällarna drack jag ofta alkoläsk som man köpte i vilken mataffär som helst. Ofta blev det min favorit "Smirnoff Ice" men ibland tog jag även "WKD". Den smakade som barndrickan "Vira blåtira" om ni har druckit den när ni var små? :)
 
 
På kvällarna var det mysigt att gå hem. Det blev typ aldrig mökt ju?
 
 
Mmmm.... Gott snacks på kvällarna blev det lite för mycket av...

To be continued!

Kommentarer
Postat av: isadora

Åh så fint, vill också åka utomlands!

Sv: Awe tack gumman! Gullig du är :) Ja okej, jag förstår. Det är bra att du lyssnar på din kropp i alla fall.

Jag tar oftast mina bilder hemma och med Iphonen.. Är smidigast så tycker jag :)

2012-06-28 @ 12:19:50
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Vackert!, Fina bilder! ;)

2012-06-28 @ 12:32:58
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -