Hemma från Spanien, Málaga, Nerja

Jag är nu hemma efter en helt underbar vecka i Spanien. Det var sol, värme, bad och god mat varje dag där och så kommer man hem till det här tråkiga, kalla, regniga, äckliga Sverige. Det var fan inte kul! :/

Familjen och jag åkte i lördags och kom hem igårkväll till Arlanda airport. Det var faktiskt första gången jag flög i högklackat... Brukar ni göra det? :)

Mitt handbaggage ligger på övervåningen med kamera osv. så idag blir det inga bilder. Och allt annat skit ligger ouppackat i resväskan. Galen som jag är så köpte jag i alla fall med mig 6-7 par skor, 5-6 st väskor, sjuuukt mycket nagellack i regnbågens alla färger och en jädra massa kläder på det!

Efter att ha pratat massa spanska och engelska i en hel vecka (mest spanska) så är jag helt utlänskifierad. Vill säga /skriva massa ord på spanska och engelska istället för på svenska. Det bara kommer ur mig liksom. Nej, men jag ska skärpa mig och försöka prata svenska! :)

Hoppas att ni får en kall och regnig dag. Det ska jag ha med "L". ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -