God morgon med god frukost!

God morgon på er! :) Har ni sovit gott? 
 
Jag var sjukt trött idag när jag skulle gå upp, det var nästan extremt. Nu har jag iaf avnjutit en god frukost och ska snart klä på mig. På jobbet behöver man inte gå och se så fin ut så jag är alltid osminkad där, det är riktigt skönt faktiskt. Låter huden vila och andas lite! 
 
Dagens frukost bestod av: 
Valnöts och fruktbröd med rökt renost (mjukost)
Ett kokt ägg
En mandarin 
Ett glas mjölk 
 
Hoppas att ni får en fin dag :) puss puss !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EmmaRingdahl-photo

fin bild! :)

2012-06-28 @ 11:33:42
URL: http://mylifeasemmsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -