Hos Frank

Helloj !

 

Sitter just nu och äter middag med mina älskade tjejer; Elin, Becca, Clara & Louise. Otur blev det igen när inte alla kunde träffas, Linnéa skulle vara med sin kusin, så... Får säkert träffa henne snart ändå! :)

 

Till middag för mig och Becca blev det Wok med chilimarinerad kyckling , äggnudlar, jordnötter och limeyoghurt. Och för de andra pasta med kyckling och hemgjord pesto och toast med skinka, ost och grönsaker. Jag smakade på allas och tyckte det smakade toppen! Efter maten festade jag till på en chailatte :) Vi kommer säkerligen att äta "Hos Frank" igen !

 

 

 


Kommentarer
Postat av: essla

hej fin blogg :D PS har två tävlingar på bloggen nu en som man kan vinna ett valfritt mobil skal :) och så klart veckans blogg!


(tävlingarna finns under kategorin tävlingar)


får be om ursäkt om du inte gillar tävlingstips :)

2012-07-12 @ 12:11:45
URL: http://esslaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -