Veckans träningsschema

Så! Hemma från ett allt för lätt medelpass på friskis. Skadade foten i slutet av passet (då man ska ta i som maaax) så kunde inte göra alla övningar fullt ut eftersom att jag fick för ont. Därför blev det ett lite för lätt pass idag, skulle tagit ut mig dubbelt så mkt om inte den jäkla foten knasa! :/

Hoppas bara att den hinner tillfriskna innan jag ska köra steppasset på onsdag! :O

Men som lovat så är det här veckans träningsschema! Enjoy ;)


Mån:
Medelpass
Tis: Skolgympa + Gym (armar, axlar,rygg, bröst, mage)
Ons: Steppass
Tors: Gym (armar, axlar,rygg, bröst, mage)
Fre: ev. danspass eller zumba + styrka hemma!
Lör: vila (utgång, så dansa!!!)
Sön: vila

= 6 träningspass + utgångsdans!

Och under hela veckan ska jag hinna skriva en labbrapport, en naturkunskapsredovisning och plugga till ett engelskaprov, känns lagom najs....


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du något bra tips på något man kan göra hemma? För att gå ner i viktt? :D

2012-01-16 @ 21:18:20
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Filippa

Sv: Älskar dom, dom rosa är helt okej också men hatar dom svarta lakritsarna!!!

2012-01-16 @ 21:41:32
URL: http://filippasoderholm.blogg.se/
Postat av: Filippa

Sv: Älskar dom, dom rosa är helt okej också men hatar dom svarta lakritsarna!!!

2012-01-16 @ 21:42:29
URL: http://filippasoderholm.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; Tack så mycket..!



Igentligen kladdade jag bara lite men kan ju försöka förklara ändå!



Jag började med ett turkost lack underst, sen efter de målade jag ett rosa sträck med två vita bredvid, efter de, målade jag några röda prickar nere på naglen och några lila uppe på nagel. Sist tog jag ett glittrit lack ovan på allt! ;) Klart!



Kram, hoppas du förstog något iallafall! ;)

2012-01-16 @ 21:44:46
URL: http://mylifeasemmsan.blogg.se/
Postat av: kim

Gillar bilden du valde =)

Hoppas foten blir bättre snart :O

2012-01-17 @ 01:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -