She's movin' like

Hello! :)

Har blivit mycket plugg idag och inte alls så mkt tid framför datorn. Skrev klart en filosofiuppsats på 500 ord på en halvtimme typ, efter det skulle jag skriva om/ut engelskan som vi har prov på, på fredag. Typ en sammanfattning om renässansen och upplysningen, sjukt tråkigt! Efter det blev det design och precis nu blev jag klar med matten!

Så, ambitiös tjej förtjänar att träna! :) Snart dags för veckans första träningspass - medelpass på friskis och svettis.

Veckans träningsschema kommer upp när jag har tränat klart!

Pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Måste bara säga att jag får sjukt mycke insperation av din blogg :) Älskar den!

2012-01-16 @ 21:03:54
URL: http://epiicniina.blogg.se/
Postat av: Samantha

sv: Okej vad roligt det låter. Är också ganska intresserad att recensera varor och så, men är lite osäker på hur jag ska börja :/

2012-01-16 @ 22:03:13
URL: http://pippilajnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -