Rumour has it all

Yo yo! :)

Hann inte förbereda några inlägg för idag så det blev lite för dålig uppdatering här... Plus att jag har haft lektioner från 8-16 idag så jag är rätt trött! Efter skolgympan satte jag mig lite svettig och vrålhungrig på tåget för att åka till gymet. Där mötte jag upp pappa och vi tävlade om vem som kunde springa flest minuter på rullbandet :D Mina ben är lite konstiga och jag får väldigt ont efter bara någon minut, pappa är otränad så, vi "vann" lika mycket!



Dagens träning:


Rullband 15 minuter = 100 kcal
Crosstrainer 15 minuter = 140 kcal
Motionscykel 15 minuter = ca 120 kcal

Tot: 360 kcal


Efter det så körde jag 3 magövningar. En med hantel på ena sidan som man lyfter, en med medicinboll 3 kg (benen i luften) och 30 dips åt sidorna, den sista blev "cykelsitups" 10x3 = 30 st.

Veckans träning hittills


Måndag - kondition på gym + ben/rumppass
Tisdag - kondition på gym + lite mage



Kommentarer
Postat av: isadora

Var i benen får du ont?

Svarade btw på dina frågor i mitt träningsinlägg i bloggen, om du inte redan läst det! :)

2012-01-11 @ 15:05:31
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -