Exotisk fruktsallad med dip



Frukt frukt frukt, det kan man ALDRIG få för mycket av. Jag tänker jämt "frukt och grönt får jag stoppa i mig HUR mycket som helst av, resten kan jag skita i". 

Så ja, i helgen hitade jag ett recept som lät otroligt gott - exotisk fruktsallad med dip. Har bara dippat chips och grönsaker förrut så det här var första gången jag provade en lite sötare variant med frukt, vaniljyoghurt, kokos och riven mörk choklad. En höjdare tyckte jag och verkligen något att rekommendera för hela familjen!

Det var så otroligt gott med jordgubbar mitt i vintern! Tackar mammsi som köpte dem åt mig :)

Kommentarer
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Åh gud så gott! :D

2012-02-21 @ 11:28:17
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -