Resultatet från frisören!

 
God morgon!
 
Kom på nu att jag har glömt å visa er hur resultatet från frisören blev. Gjorde blonda och bruna slingor i hela håret (varannan slinga) så att det blev perfekt och helt jämnt i hela håret. Jag klippte och slingade mig på hårcenter på olof palmes gata 9 i Stockholm.
 
Istället för att ha en utväxt på ca 10 cm så fick jag ett så jämnt resultat jag bara kunde få efter en slingning. Nu är mitt hår askblond / mörkblont och jag känner mig mer som en brunett än en blondin när jag ser mig själv i spegeln, men på bilderna ser håret nästan blont ut? I alla fall på den sista...
 
Har nog aldrig vart mer nöjd med mitt hår än jag är nu! Älskar när man ser att slingorna kommer ända från hårbotten och ner i topparna. Det ser så randigt och fint ut, nästan solblekt!
 
Vad tycker ni om resultatet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -