Jag har 4 garderober fyllda med skor, väskor, kläder och jackor!

Åhhh va skönt att slänga gammalt skit! Under några dagar nu har jag tagit tag i ett kasta-spara-slänga skor och väskor projekt. Hittills har jag fyllt 3 stora papperskassar, 2 med skor och stövlar och 1 med väskor. Det är så mycket snyggare och renare nu i min sko- och väskgarderob!
 
Det är fan sjukt egentligen hur mycket kläder, skor, väskor och jackor som jag har...Ibland är det faktiskt skönt att rensa lite!
 
Jag har....
 
* En hel garderob i mitt rum fylld med kläder
* En hel garderob fylld med hälften träningskläder, hälften vantar, mössor, halsdukar
* En hel garderob fyllt med skor
* En hel garderob fylld med hälften jackor och hälften väskor
 
Ibland förstår jag inte på mig själv... Varför har jag köpt allt det där? Om jag ändå rensar ut rätt mycket... så borde det ju varit fult från första början? Aja. Ska bli skönt att fylla på höstgarderoben med lite nya snygga stövlar och uggs, kappor i läckra färger och kläder i jordnära nyanser. I'm a shopaholic... ;)
 
 
Tänk om man hade en garderob som såg ut såhär...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -