Studentskivan på PURE Nightclub

Fan vad skoj vi hade det igår på studenskivan! Blev förvånad hur jag och tjejerna kunde ha så kul tillsammans med personer man inte ens tycker om eller brukar umgås med... ;)

Det började med en rosaröd fördrink i coola champagneglas. Tror att det var en drink med rosé och champagne. Helt okej var den iaf! Efter det blev det mingel och SUPERMÅNGA foton överallt... Alla ville ju såklart ta kort på princessan och hennes coola gäng (haha!). Efter det letade vi upp bordsplaceringen och satte ner våra feta rövar vid borden. Jag hamnade med mina favorittjejer och killar och blev hur nöjd som helst!

Middagen var kyckling med parmaskinka, potatiskaka och tryffelsås + pyttelite sallad. Jag som är van att äta mycket sallad till lunch och middag blev förvånad. Såsen var i alla fall god, resten slängde jag utan att ens knappt smaka. Till det serverades vitt, rött eller cola. Efterrätten var mjölkchokladmousse med hallon och kex. Den var helt okej, men lite för mustig för min smak.

Efter det kom "klassens nomineringar"..., lite skönsång, ett antal roliga tal och skratt, bus och fina foton. Jag blev såklart "klassens bloggerska" och är helt ok nöjd med titeln :)



Rödluvan (Elin) och lilla Princessan (jag)

Sen så kom folket till eftersläppet vid 10 och alla föräldrarna gick hem. Det bara rullade in folk hela tiden och var fullt ös medvetslös fram till 1, sen dog klubben typ. Lite segt men men...Alla utgångar är inte perfekta! Träffade på massa nya människor och hälsade säkert på ett par 100 stycken. Eftersom att jag var så förvirrad så hälsade jag flera gånger på personer jag redan hade hälsat på tidigare, knas? yes! ;)

Tittade på när folk shotta tequila (hela jävla tiden...), drack redbull vodka, såg allmänt fula ut och dansade roligt. Underbara danser med mina girls och min Super Mario. Vi var såååå söta tillsammans! ;) Efter det drog vi hem till honom och slagga. Dock gick inte bussarna från sergel typ eftersom att det var avstängt för något evenemang (?) och vi gick till slussen från Sture istället. En riktigt skön, men kall promenad blev det och när vi kom hem var inte alls trötta längre. Lite kel och gos med katten, mat/godis och avfix med smink och hår fick komma före, sen somna vi på stört! :D



Klassen vid fina borden

Bilder lånade från ELIN. Mer bilder kommer upp senare!

Lokalen var förresten grym. Synd bara att man måste vara typ 23 för att komma in där på helgerna... Plus att vakterna var grymt otrevliga - fyfan!

Kommentarer
Postat av: fia

använder en bra volym mascara ifrån isadora :)

2012-04-20 @ 16:58:25
URL: http://fiadanielsson.blogg.se/
Postat av: elin

hemskt ledsen för sent svar ^^

men jag kör med one by one, fick de gratis av min pappas tjej eftersom hon jobbar på kicks, så jag får hem rätt mycket som är dyra grejer annars :D

duger åt mig iallafall ;) du kanske redan har hittat en ny mascara? :)

2012-04-20 @ 17:11:20
URL: http://eliinboman.blogg.se/
Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Idag shoppade jag träningskläder! :D

Tycker du precis som jag att det är roligare att träna med fina träningskläder?



Svara här: http://eraey.se/2012/april/new-in-my-closet-traningsklader.html#comment

2012-04-20 @ 17:33:13
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -