Påskmat & påskgodis

Dagen började med att leta påskägg, dock hade mamma gömt både mitt och brorsans påskägg i datarummet så han hittade mitt också... typiskt!





Massa massa gott nom nom godis! Dock har jag bara ätit 2 godisar än så länge...



Dukat för fest



Min påskmiddag såg ut såhär. Hade knappt någon aptit idag och fick inte i mig så mycket mat. Mer protein mindre kolhydrater! Men det höjer även mitt självförtroende eftersom att jag har gått ner MER ÄN 3 kg sen bara i januari och minskat midjemåttet och klädstorlekar rejält! Bara 4 hg kvar till min målvikt, kämpa kämpa!



Efterrätten med fettsnål chokladmousse med färsta jordgubbar och en liten marsipankyckling. Åt dock bara 2 skedar av moussen, den var god men sjukt stark i smaken!

Jag har som sagt knappt sovit inatt så jag är galet trött. Imorgon ska jag jobba också så det är nog dax att tänka på refrängen (även fast folk tkr jag är sjuk som lägger mig vid halv 9). Äsch vafan, jag är svintrött! ♥

Godnatt påskharen och alla mina små kycklingar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -