zZzzzZzzZzz.....

Jag är så trötttt!!!!!

Har pluggat i hhmm... typ 2,5 - 3 timmar. Filosofi, Samhälle och kultur och idéhistoria! Snacka om att jag är trött och bara vill lägga mig i sängen och sooova....

Men hade tänkt att mysa ner mig i soffan med en filt och min rosa velourdress med en skål svenska jordbubbar med glass framför LOST! Mamma var superdupersnäll och köpte det till mig idag ! :)



Bjuder på en gammal bild i min rosa älsklingsdress! ♥ Btw, snart är det nog dags att färga om håret också!

Kommentarer
Postat av: sofia

vad läser du för program i skolan egentligen? :)

2011-10-15 @ 09:31:28
URL: http://sofiaskogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -