Stress och mycket att göra!

Hello!

Jag har det väldigt jobbigt just nu och det är sjuuukt mycket att göra. Är frustrerad och vet inte alls vart jag ska börja någonstans... Men om man tar en sak i taget så löser det sig alltid säger min mamma jämt. Hoppas att det blir så även den här gången för mig!

Pluggar minst 2 timmar om dagen alla dagar utom fredagar och lördagar. De är mina omedvetna "fria dagar" som jag praktiskt taget aldrig pluggar på, men annars pluggar jag KONSTANT!

Idag pluggade jag matte (fuckade upp totalt eftersom att jag inte förstod ett skit och vi hade en fett knasig och vimsig vikarielärare på lektionen.... DAMP!) sen pluggade jag samhälle, skrev klart alla begrepp (typ 100 st.... skojar inte) och gjorde 10 frågor av 22 i boken. Till slut så gick jag igenom engelska frågorna som jag har muntligt prov på nästa vecka. 10 frågor om boken vi läst , 10 frågor om filmen vi har sett..

För att dämpa min ångest och allt som är jobbigt nu så ska jag sticka iväg och träna. Måste få tänka på annat ett tag, även när man är stressad så måste man få göra annat!

Hoppas att ni mår bra i alla fall, försök att rycka upp er som jag om ni mår dåligt ibland!
Prata med er mamma, en kompis, er pojk/flickvän och be dem att hjälpa er på bättre humör! Ta ett varmt bad och koppla av lite från plugget, forstätt sedan om du orkar, annars skiter du bara i det och går på't imorn igen. Så enkelt är det!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ellybells

Du skulle göra mig jätte glad om du ville kika in på bloggen och hjälpa mig med min beslutsångest gällande min kommande hårfärg!

Kram

2011-10-05 @ 20:01:15
URL: http://ellybells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -