Minmusli.se

Jag beställde för några dagar sen en egendesignad müsli från Minmüsli.se ,en sån som ni kan vinna i min tävling!

Jag är mycket nöjd med hemsidan och med min beställning. Det var praktiskt, lätt och smidigt att välja och blanda ihop olika ingredienser som man ville ha. Jag valde en nyttig bas med dinkel i och blandade med nötter och frukt som jag gillar! Blåbär, ananas, hallon, jordgubbar mm.  Jag älskar att blogga och kunna ta del av såna här erbjudanden! Så här såg min beställning ut:

Lindas müsli 112 kr
Plåtburk Min Müsli 50 kr
Totalt: 162 kr
Varav moms 12% (112 kr): 12 kr
Varav moms 25% (50 kr): 10 kr

Betalningssätt: presentkort 175 kr


Namn: Lindas müsli
Förpackning: Plåtburk Min Müsli
Ingrediens Mängd Vikt
Dinkel (müslibas)   240 g
Pistagenöt 2 skopor 20 g
Bovetecornflakes 1 skopa 20 g
Quinoaflingor 1 skopa 20 g
Rågflingor 1 skopa 15 g
Rostad hackad hasselnöt 1 skopa 15 g
Bovetepuffar 1 skopa 12 g
Ananas 1 skopa 11 g
Blåbär 1 skopa 10 g
Linfrö 1 skopa 10 g
Solroskärnor 1 skopa 10 g
Hallon 1 skopa 4 g
Russin 1 skopa 10 g
Jordgubbe 1 skopa 3 g
   Tot: 400 g

Innehåll

Dinkel (Dinkelflingor**, Dinkelpuffar*, Havregryn**, Honung*), Pistagenöt*, Bovetecornflakes (Majs*, Bovete*, Majsmalt*, Havssalt*, Sockerbetsfibrer*), Quinoaflingor*, Rågflingor**, Rostad hackad hasselnöt*, Bovetepuffar*, Ananas*, Blåbär (Blåbär*, Socker*, Solrosolja*), Linfrö*, Solroskärnor*, Hallon*, Russin*, Jordgubbe*

* KRAV-godkänd ingrediens
** KRAV- och DEMETER-godkänd (biodynamisk) ingrediens

Näringsvärde per 100 g

Energi
1565 kJ /374 kcal
Protein
12.3 g
Kolhydrater
56.7 g
Fett
10.9


Snart kommer min egendesignade goda müsli hem till mig helt gratis! :) Hoppas på och håller tummarna på att den är goooo!

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Smart grej! Gillar när man kan göra egna müsliblandningar. De hade så på ica där jag bor tidigare, men inte längre :/

2011-10-09 @ 02:52:46
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -