Läkar'n!

Nu ska jag snart åka iväg till läkaren och kolla min astma och huvudvärksproblem!

Hoppas att de hittar något nytt som är dåligt så att jag kan få hjälp med min huvudvärk, orkar inte ha ont i huvudet varje dag liksom och ta alvedon minst 2 ggr  i veckan. Till slut så kommer inte alvedon hjälpa och man får ta till med något starkare!

Efter besöket så får jag skjuts av mamma till skolan. Har 3 lektioner idag + lång lunchrast! :)



Dålig vimmelbild på oss från i lördags. Ser ni mig?... :)

Kommentarer
Postat av: bella

svar: hejsan allt bra med dej ?

kram <3

2011-10-10 @ 11:58:48
URL: http://bellanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -